Stellaris: Infernals Species Pack
Diğerlerinin yandığı yerde zenginleş. Stellaris: Infernals Species Pack seni galaksinin en ekstrem sıcaklıklarına dayanabilecek, ateşle yoğrulmuş bir imparatorluk kurmaya davet ediyor. Özellikler: Oyuncu Kriz Yolu - Yanan Dünyalar zenginleştiğin yer olacak, bu yüzden galaksiyi cayır cayır yakacak kıvılcımı ateşleyebilirsin. Kökenler: - Kozmik Şafak: Türün galaksinin daha ilk günlerinde, gezegenler hâlâ erimiş kürelerden ibaretken bile yıldızlarda dolaşıyordu. Gezegenler soğudukça, türün gezegeninin yüzeyinin altına saklandı ve yakın zamanlı volkanik aktivite bazılarınızı özgür bırakana dek bu durum devam etti. Evin olan gezegeni kazarak türünü serbest bırak ve yıldızlarda başka hayatta kalanlar ara. - Kırmızı Dev: Gezegeninde hayata olanak tanıyan yıldız genişleyerek ve sistemindeki gezegenlerin aşırı ısınmasına sebep olarak bir tehdide dönüşüyor. Bu değişikliğe sebep olan şeyi araştırman gerekli. Bunu durdurabilir misin? Süreci geri çevirebilir misin? Yoksa bu değişikliği kabullenip bu sıkıntılı sürecin içindeki fırsatları mı göreceksin? Volkanik Dünyalar - Kendi bölgeleri, olayları ve arkeolojik alanları olan yepyeni bir gezegen türü. Infernals Species Pack sana ayrıca yeni yurttaş tipleri, gemiler, portreler ve daha fazlasını sunuyor!