Stellaris: Grand Archive
Bir galaksiyi zapt etmek için ne gerekir? Grand Archive Story Pack ile kozmosun her yanında bulunan, hem canlı hem cansız, en nadir hazineleri açığa çıkar ve sergile. Çığır açan yeni bir mega yapı olan Büyük Arşiv'de zeno jeolojik kalıntılardan, unutulmuş medeniyetlerin kadim eserlerinden ve uzay canlılarının ehlileşmemiş türlerinden benzersiz bir koleksiyon biriktir. Galaksinin en büyük küratörü mü olacaksın yoksa bulduklarını hesabı mümkün olmayan zenginlikler karşılığında satacak mısın? İleri yer çekimi kapanı teknolojisini kullanarak uzaydaki yaban hayatını güvenli şekilde yakalayarak incele. Bu yaratıkları klonlayarak genetik mutasyonlarla özeleştirilmiş, güçlü filolar oluştur. Ancak dikkatli ol, iki yeni ölümcül tür, yani asteroidlerde yaşayan Cutholoid'ler ve kötü niyetli Boşluksolucanları da artık galakside dolaşıyor. Keşfet, biriktir ve sergile. Galaksi, artık kişisel hazinen. Önemli Özellikler: Büyük Arşiv Galaksinin en nadir ve en değerli eserlerini koruyan ve sergileyen, yeni bir anıtsal mega yapı. Toplanacak 151 numune (ve diğer DLC'lerde daha fazlası var!) Tarihi kalıntılardan vahşi uzay yaratıklarına, en büyük galaktik sergiyi inşa et. Vivaryum Uzay yaratıklarını yakala ve üret, ardından genetik olarak geliştir ve özel filolar inşa et. Yeni Oyun Ortası Krizi: Boşluksolucanı Vebası Önüne çıkan her şeyi yıkarak ilerleyen bir Boşluksolucanı işgalinin dehşetiyle yüzleş ve imparatorluğunu kurtar veya yıkılışına şahit ol. İki Yeni Köken Hazine Avcıları ve İlkel Çağrı Uzay Hayatından İki Ölümcül Tür Boşluksolucanları ve Cutholoid'ler İki Yeni Yurttaş Tipi Galaktik Küratörler ve Hayvan Terbiyecileri İki Yeni Gelenek Ağacı Arşivcilik ve Evcilleştirme 17 Yeni Kalıntı Fetihlerini kolaylaştıracak ve koleksiyonunu zenginleştirecek yeni, çok güçlü kalıntıları keşfet. 3 Yeni Müzik Parçası Galakside çıkacağın keşifleri geliştirecek yepyeni müziklerle kendini kozmik görkeme bırak.