Stellaris: Federations
Savaş sanatının zirvesi, düşmanına savaşmadan diz çöktürebilmektir. Stellaris: Federations genişletmesiyle oyuncular galaksi üzerindeki diplomatik hakimiyetlerini daha önce hiç olmadığı şekilde genişletebilirler. Tek bir silahı dahi ateşlemeden nüfuzunu kullanman, durumu çıkarların doğrultusunda yönlendirmen ve hakimiyet kazanman için sunulan çok sayıda seçenekle, mümkün olan her yolu dene ve hem dostların hem de düşmanların karşısında üstünlük kazan. Özellikler: - Genişletilmiş Federasyonlar. - Galaktik Topluluk. - Kökenler. - Yeni yapılar.