Stellaris: Cosmic Storms
Galaksinin sonsuz boşluğunda, elementlerin kendileri bile akış içinde. Cosmic Storms, Stellaris için, gökyüzünün tehlike ve büyük vaatlerle dolu sekiz yeni fırtına türüyle çalkalandığı bir Mekanik Genişletme. Şimşeklerin gücünü kullanan Elektrik Fırtınalarından, şiddetinin eşi benzeri olmayan, ürkütücü, galaktik Bağ Fırtınasına, bu doğal fenomenler imparatorluğunu kaosun içinden güvenle ve kar ederek çıkarabilmen için, seni hünerli kararlar vermeye zorlayacak. Fırtına Avcıları Kökeniyle yolculuğa çık, iki yeni Öncünün sırlarını açığa çıkar veya Astrometeoroloji ya da Fırtına Kararlılığı Yurttaş Tipleriyle, bizzat fırtınalarla etkileşime gir. Büyüleyici güzellikte çizimler ve sürükleyici seslerle, bu kozmik güçlerin görkemini ve tehditlerini deneyimle. Fırtınanın içinde yolunu bul, ondan faydalan ve imparatorluğunun kaderini şekillendir. Fırtınalar geliyor. Hazır mısın? ÖZELLİKLER: - 8 dinamik yeni fırtına türü. - Yeni Köken: "Fırtına Avcıları". - 3 yeni Yurttaş Tipi. - Hava Tahmini Harita Modu. - Stratejik oynanışı maksimuma çıkarmak için tasarlanmış yeni Teknolojiler, Teklifler ve Bildiriler.