Stellaris: Utopia ile Daha İyi Bir Uzay İmparatorluğu Kur Yıldızlar binlerce yıldır sana sesleniyordu, şimdi aralarında dolaşıyorsun. Büyük bilinmezliğe ilk adımlarını çekingenlikle atan türün için olasılıklarla dolu bir evrenin kapıları aralanıyor. Burada, ana gezegeninin türünü kutuplaştıran siyasetine sırtını çevirebilirsin. Burada yeni bir şey inşa edebilirsin. Burada halkını birleştirip o mükemmel toplumu kurabilirsin. Ütopyanı yalnızca uzayda inşa edebilirsin. Utopia, Paradox Development Studio imzalı, eleştirmenlerin favorisi bilim kurgu büyük strateji oyunu Stellaris için ilk büyük genişletme. Başlığından da anlayacağın üzere Utopia seni, galaktik imparatorluğunu geliştirmek ve halkının (veya kuşlarının ya da konuşan mantarlarının) mutluluğunu sağlamak için ihtiyacın olan yeni araçlarla buluşturuyor. Hızlı keşif için yeni bonuslarla türünü galaksinin daha uzak yerlerine götür veya karşına çıkacak her türlü düşmana karşı saldırıya geçmeden önce evine daha yakın ol. Utopia, şunlar da dâhil olmak üzere, Stellaris'in özüne bir dizi değişiklikler getiriyor. MEGA YAPILAR Sahip olduğun sistemlerde Dyson Küreleri ve halka dünyalar gibi harika yapılar inşa ederek ırkına prestij ve büyük avantajlar kazandır. HABİTAT İSTASYONLARI "Dikey yönde" gelişme gerçekleştirip daha büyük kitleleri barındıracak uzay istasyonları kurarak küçük ve sınırları belli bir imparatorlukta tıpkı gezegenler gibi faaliyet göster. YÜKSELME AVANTAJLARI Birlik puanları toplayıp Gelenekleri benimseyerek imparatorluğunu eşsiz şekilde özelleştirmene imkân tanıyacak Yükselme Avantajlarının kilidini aç. Üç Yükselme Yolu'ndan birini takip et Biyolojik Ustalık'a eriş, Sentetik Evrim ile biyolojik formlarından vazgeç veya Aşkın Üstünlük ile türünün tüm psionik potansiyelini özgür bırak. İDEOLOJİ AŞILAMA Gözlem istasyonlarını kullanarak ilkel uygarlıkları etki altına al, onları aydınlanmaya ulaştırmak veya topraklarına katmak için senin ahlak kurallarını benimsemelerini sağla. GELİŞMİŞ KÖLELİK Esir edilmiş türler için belirli roller seçerek köleliğin yararlarını maksimum seviyeye çıkar. Bu türlerin, diğer Popülasyonlar için Hizmetçi olarak veya imparatorluğun için Savaş Kölesi olarak çalışmalarını sağla ya da halkını doyurmaları için onları Çiftlik Hayvanı olarak elinde tut. GELİŞMİŞ HÜKÛMETLER Hükûmetin için benzersiz yurttaşlık prensipleri ve yetki çeşitleri kullan. Fanatik Temizleyici olarak oyna ve diplomasiyi tamamen yok say, politik çekişmelerden kaçınmak için Kolektif Fikir durumuna ulaş veya Sinkretik Evrim'den doğan birçok türün bulunduğu bir imparatorluk yarat.