Stellar Ghosts Settlers
Stellar Ghosts Settlers, temellere bağlı kalan ve sizi özgün ve güçlü vahşi yaşamla dolu bir dünyaya çeken bir Bilim Kurgu Fantastik üçüncü şahıs aksiyon nişancı oyunudur. Siz, yozlaşmış galaktik hükümetin boyunduruğundan kurtulmaya karar veren bir yerleşimci grubunun bir parçasısınız. Yerleşimciler, yakın zamanda keşfedilen ve ıssız olan, kaynaklarla dolu Prosopopia B-21 gezegenine ilk kolonilerini kurmaya karar verdiler, böylece kolonistler gelişebileceklerdi. Düşmanca vahşi yaşama rağmen, yerleşimciler gezegenin çeşitli yerlerinde birden fazla üs kurmayı başardılar. Ne yazık ki, bu ihanet çok geçmeden galaktik hükümet tarafından fark edildi ve tüm bu yeni kaynakları ele geçirmek için gezegeni işgal etmeye karar verdiler.