Steel Rain X
Nihai shoot-'em-up / strateji ReMix RPG öğeleri ile hazırlanın! Steel Rain X, merkezinde, modern, yüksek hızlı shmup çekirdeğiyle gerçekten yeni bir strateji, RPG ve çılgınca hareket karışımıdır. Etkileyici derecede büyük düşman filolarından etkileyici bir çeşitlilikle savaşırken, taktiksel olarak farklı oluşum ve atış biçimlerini düzenleyebileceğiniz 2 kanadı kontrol altına alırsınız. Gezegenleri özgürleştirin, koloniler kurun, yeni teknolojiler araştırın ve yeni aktif ve pasif beceriler öğrenin. Binalar inşa edin ve yeni savaş teknolojileri ve becerileri araştırın. Akıllıca zanaat eşyaları yapın ve daha egzotik ve güçlü yükseltmeler yapmak için ihtiyaç duyulan deneyim puanlarını ve nakitleri toplamak için görevler vasıtasıyla oynayın. Parlak yeni yükseltmelerinizi yüklemeyi, kurnaz uçuncu hayvanları inşa etmeyi ve yeni kanatları almayı asla unutmayın; Grevlerinizi her zamankinden daha ölümcül yapın! Her bir durum için özel taktikler ve stratejilerden oluşan kendi takımlarınızı geliştirmek için, 3 farklı kanat oluşumunu anında değiştirin ve bunları 6 tamamen uyarlanabilir ateş moduyla birleştirin; yerinde! 7 farklı gezegendeki görevleri tamamlayın ve epik patronların ölümünden kurtulun, rasgele oluşturulan yörünge devriye görevi yapın ya da Çelik Yağmur'un gerçek bir ustası olmak için savaşırken, dahili sahne editörü ile kendi sahnelerinizi tasarlayın ve yaratın. Liderlik pozisyonları için savaşın, klasik sıralamaları alın ve bu eşsiz, eğlenceli ve vergi kaçıran yeni indie oyunda den fazla kazanımın keyfini çıkarın! Steel Rain X sadece çılgınca değil. Çok derin ve stratejik bir deneyimdir. Oyun, oyun deneyiminizi özgürce değiştirmenize izin vermek için etkileyici oyun çeşitliliği, 10 zorluk seviyesi ve bir hardcore modu sunuyor.