Steel Defier
Hapishane hücrenden kaçmaya hazır mısın? Uzay gemisinin savunma sistemindeki bir arıza, yanlışlıkla gemideki herkesi öldürdü; hayatta kalan son bir kişi hariç... Sen ve dikkat çeken turuncu kıyafetin. Etrafındaki labirent benzeri ortamı keşfet, odadan odaya geç, giriş kartlarını topla ve kıyafetin için yeni yükseltmeler bul. Düzinelerce farklı tehlike türünü atlatmak için becerilerini kullan ve bir çıkış yolu bulmaya çalış. ANA ÖZELLİKLER * Labirent benzeri bir uzay gemisini ve her türlü tehlike ve kıyafet yükseltmesiyle dolu 40 odasını keşfet. * Büyüleyici düşük poligonlu modellerin, piksel sanatlarının ve tamamen orijinal synthwave müziğinin keyfini çıkar. * Birden fazla tehlikeyi atlatırken aynı zamanda eşit derecede güçlü araçlardan yardım al. * Yeni özel yetenekler kazandıran güçlü kıyafet yükseltmelerini kuşanarak riskli durumlarda avantajı ele geçirin.