Steam Tactics
Hava geminin güvertesine hoş geldin, kaptan! Steam Tactics, taktiksel, sıra tabanlı dövüş ile steampunk hava gemilerine dayalı bir RPG oyunudur. Hava gemisi pilot ekibinin kaptanı rolünü üstlen, yeni gemiler ve silahlar alıp onları yükselt ve mürettebatın seviyesini yükselt. Kral ciddi şekilde hasta. Kraliçe senin hizmetlerinden yararlanmak istiyor. Diyardaki en ünlü lejyoner taktik uzmanı sensin. Kraliyetin çağrısına kulak verecek misin? Özellikler: - Basit ve derin taktiklere dayalı dövüş. Belirsiz, marjinal mekanikler arasında çırpınmak zorunda değilsin, oyun mantığı net ana kurallardan oluşuyor. - Yaratıcı kararlar için geniş alan. Gemilerini nasıl donatacağına, pilotlarının seviyesini nasıl yükselteceğine ve belirli bir savaşa nasıl yaklaşacağınıza karar vermek sana kalmış. - Çeşitli ilerleme sistemi. Silahlarını ve gemilerini yükseltecek malzemeleri topla, aynı ekipmanları birleştirerek daha güçlü versiyonlarını yarat ve mürettebatın seviyesini yükselt. - Farklı beceri seviyelerine uygun meydan okumalar.