State of Mind PC
Zihin ve makine bir olduğunda - insanlıktan ne kalacak? Berlin, 2048 - Dünya eşikte. Kaynak eksikliği, kirlenmiş hava ve sudan kaynaklanan hastalıklar, artan suç, savaş. Devletler ve şirketler teknolojik ilerleme ile tedavi sözü veriyor. Kamu sektöründe dronlar ve insansı robotlar insanların yerine geçiyor, her şey birbirine bağlı, gözetleme her yerde yapılır hale geldi. Richard Nolan bu gelişmeyi açık olarak eleştiren az sayıdaki gazeteciden biri. Bir patlama sonrası hastanede uyandığında ve karısı ile çocuğunun gizemli bir şekilde ortadan kaybolduğunu öğrendiğinde Richard şunu fark ediyor: o ve ailesi, distopyan gerçeklik ve dijital ütopya arasında insanlığın kurtuluşu ile ilgili olan karşıt fikirler fırtınasında yalnızca seyirciden daha fazlası haline geldi. Bunun yerine kendilerini onun ortasında buluyorlar. Bu aile dramı dünya çapında bir komplo teorisi hakkında bir gerilime dönüşüyor, bu da temelinde insanlığın kaderini belirlemeyi hedefliyor: Cevap mükemmel bir dijital ütopya olabilir mi? Maddi ihtiyaç ve çekişmelerden etkilenmeyen sanal bir cennet? Süper bir yapay zeka kurtarıcımız olabilir mi - yoksa, hayırseverlik öğretilemediği için bizi harcanabilir olarak mı ilan edecek? Bu fırtınadan sonra dünya nasıl görünecek, insanlıktan neler kalacak?