State of Decay 2 Ön Sipariş
Nasıl Hayatta Kalacaksınız? Ölüm ayaklandı ve medeniyet çöktü. Ordu bile zombileri durduramadı. Artık hayatta kalmanın ne demek olduğunu sizin belirleyeceğiniz, her kararın önemli olduğu kıyamet sonrası bir dünyada kurtulanları bir araya getirip bir topluluk oluşturmak size bağlıdır. State of Decay 2, üç kişiye kadar arkadaşlarınızla birlikte kurtulanlardan oluşan bir topluluk kurabileceğiniz, açık bir dünyada geçen nihai zombi hayatta kalma oyunudur. Kıyamet sonrası bir dünyada bir grup olarak hayatta kalabilmek için bir üs kurmak, karakterlerinizin yeteneklerini geliştirmek ve kaynakları yönetmek tamamen size bağlıdır. Yapacağınız her seçim önemli ve alacağınız her kararın kalıcı sonuçları olacaktır. Her oyuncunun deneyimi eşsizdir. Siz oynadıkça, gerçek zamanlı ve dinamik olarak gelişen açık dünya; kendinize has hayatta kalma önceliklerinizi sunmanız için yeni fırsatlar sunarak kararlarınıza karşılık verecektir. Ayrıca bu kararlar topluluğunuz için gerçek sonuçlar da doğurabilir. Hasta bir arkadaşınıza ilaç toplaması için en iyi toplayıcınızı haritanın bir ucuna gönderin... ama geri dönmeme ihtimalleri olduğunu unutmayın. Komşularınıza yardım edip yeni müttefikler edinebilir... veya ellerinde bulunan yiyecek erzakına onlardan daha çok ihtiyacınız olacağına karar verebilirsiniz.. Nihayetinde nasıl hayatta kalacağınız sizi şaşırtabilir.