Starter Car Upgrade
Bu yükseltme sayesinde iki "Takımım" başlangıç arabasının motoru da maksimum performansa göre ayarlanmış olur ve iki araba da ek dayanıklılık için yükseltilmiş mekanik parçalar içerir.