StarLightRiders: HyperJump
Retro shoot’em up oyunda düşman akınlarını patlat ve warp motorunu doldur! Bu hızlı tempolu arcade nişancı oyununda Dünya'yı savun! HyperJump gemilerinin kontrolünü ele al, uzaylı istilacı akınlarını patlata patlata ilerle. Reaktörleri toplayarak warp motorlarını şarj et ama dikkatli ol, güçlendikçe düşman da daha sert vuruyor! Atış türlerini anında değiştir, ekranı temizleyen bombaları devreye sok ve maksimum yıkım için ardı ardına kombolar yap. Dikey kaydırmalı bu yoğun aksiyonda epik boss'larla kapış, araya giren hikâyeyle adım adım ilerle. StarLightRiders: HyperJump, retro arcade coşkusunu modern bir havayla buluşturuyor!