Starfield: Shattered Space
Shattered Space, Bethesda Game Studios'un büyüleyici rol yapma oyunu ve yirmi beş yılın ardından oluşturduğu ilk yeni evren Starfield için yepyeni bir hikâye genişletmesi. House Va'ruun'un gizli ana gezegeni Dazra'da gizemli bir güç dolanıyor. Yepyeni bir macerada korkutucu bir kozmik tehlikeyi araştır, yeni bir gezegeni keşfet ve eşsiz silahlar, uzay kıyafetleri ve teçhizat bul. Terk edilmiş bir yıldız istasyonundan gelen imdat sinyaliyle Va'Ruun'kai yolculuğu başlıyor. “The Great Serpent” olarak bilinen bir tanrının hizmetkârlarının önündeki sır perdesi nihayet kalkıyor. House Va'Ruun'un karanlık ve karmaşık dünyasına dal, gergin bir politik ortamda kaybol, Va'Ruun halkının tarihini gün yüzüne çıkar ve büyük bir afetin eşiğindeki bir halkın kaderinin belirlenmesine yardımcı ol.