Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Bu uygulama, oyunculara Starfield'ın Inon Zur tarafından bestelenen destansı oyun içi müziklerini dinleyebilme ve erken konsept çizimlerini görüntüleyebilme imkânı tanıyor. Bu bonus eşya, Starfield Premium Edition satın alımlarına dahildir.