Starfield - 500 Creation Credits
Starfield'ın Creations menüsünde kullanabileceğin 500 Creation Credit kazan. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre gez ve Credit'lerini içerik satın almak için kullan. Creation'lar ana oyun ve resmi eklentilerle uyumludur.