Star Trek Online – Özel Verdant Multibarrel Phaser Pistol Paketi
Uzayın derinliklerinden kaçınılmaz bir fırtına yavaşça yaklaşıyor. Bu fırtınanın sonun olmasına izin verme ve Xbox'a özel Verdant Multibarrel Phaser Pistol Paketi ile düşmanları geri püskürt. Şimdi Xbox'ta oynanabilen Star Trek Online: Stormfall'da cesaretini, gücünü ve birliklerini topla!