Star Trek: Legends
Star Trek tarihindeki en sevdiğin kahramanların ve kötülerin kimliğine bürün ve gizemli Neksus'u kontrol etmek için destansı bir maceraya atıl. Popüler serinin resmî takım tabanlı RPG oyununda tüm varlığı kurtarmak için savaş! MACERAYA HAZIRLAN üzere tüm Star Trek evrenini kapsayan karakterlerle aksiyona atıl! Cesaret isteyen görevlere atılırken, destansı sıra tabanlı savaş deneyimini yaşarken ve oyunun hikâyesinin tamamını etkileyen seçimler yaparken U.S.S. Artemis'in komutasını ele al ve efsanevi karakterlerden oluşan bir ekip kur. EKİBİNİ KUR Hiç Spock'ın Vulcan sinir çimdiğinde ustalaşmak veya Worf'un ölümcül bat'leth'iyle savaşmak istedin mi? İşte sana fırsat! Star Trek evreninden Kirk, Spock, Picard, Janeway, Data, Burnham, Pike ve çok daha fazlasını içeren 70'dan fazla efsanevi karakteri al ve yönet! Ekibini, mürettebatının becerilerini ve yaratıcılığını test edecek kritik görevlere gönder. Karakterlerin yer aldıkları dizilere veya sahip oldukları özelliklere göre koleksiyonlarını tamamlayarak özel ödüller kazan. Ayrıca savaşta aynı koleksiyondan birden fazla karakter kullanarak savaş bonusları kazanabilirsin U.S.S. ARTEMİS'İN KOMUTASINI ELE AL U.S.S. Artemis'e kaptanlık et ve evrenin kaderini şekillendir! Mürettebatını stratejik olarak seç. Her karakterin düşmanlarını zekanla alt etmene, yenmene ve üstesinden gelmene yardımcı olacak kendine özgü becerileri ve yetenekleri var. Vereceğin her karar, zafer ve yenilgi arasındaki farkı belirleyebilir. Komutayı ele al Kaptan, galaksi senin liderliğini bekliyor! SÜRÜKLEYİCİ BİR EVRENDE GEZİN Star Trek: Legends'ın zarifçe hazırlanmış üç boyutlu dünyasına dal! Bu destansı Star Trek RPG oyununda incelikle hazırlanmış üç boyutlu dünyaları keşfet ve gerçekçi şekilde canlandırılmış karakterlerle etkileşime geç.