Ön Sipariş Bonusları: Ana kahramanların silahları baştan itibaren kullanılabilir. Her iki silah da fazlasıyla yararlı özelliklere sahiptir. -Lionheart's Blutgang Raymond için büyük kılıç -Flashing Naglering Laeticia için çift bıçak Erken Satın Alım Bonusları: Mini oyun Es'owa'yı oynarken kullanılan pawn'lar, aynı zamanda kuşanılabilen birer eşya olarak da kullanılabilir. Valkyrie Profile ve Radiata Stories gibi Tri-Ace'in klasik serilerinden pawn'lara sahip olun! -Oyun Piyonu / Aksesuar: Lenneth -Oyun Piyonu / Aksesuar: Lezard -Oyun Piyonu / Aksesuar: Jack -Oyun Piyonu / Aksesuar: Ridley STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DIGITAL DELUXE EDITION Oyunun müzikleri için bestelenmiş tüm etkileyici parçaları içerir. Ayrıca maceranda sana yardımcı olacak özel yeteneklere sahip oyun içi öğeleri de alabileceksin. -Radiant Hildegrim Raymond ve diğerleri için ağır zırh. -Holy Sigrdrifa Laeticia ve diğerleri için hafif zırh. -Bunny the Lagomower Brooch -tri-Emblum -Gold Bunny Statue -Andvaranaut's Ring -STAR OCEAN THE DIVINE FORCE ÖZGÜN OYUN MÜZİKLERİ DIGITAL DELUXE EDITION -------------------------------------------- [Alanlarda Özgürce Uç] STAR OCEAN THE DIVINE FORCE'da karakterler, 360 derecede özgürce hareket edebilir ve gökyüzünde dolaşabilirler. [Üç boyutta özgürce gez ve keşfet, görebildiğin her şeyi keşfedebilirsin!] Şu ana kadarki en büyük ortamda uçarak üç boyutta hareket edebilirsin. Uçarak ister tepeleri ve şehir binalarının çatılarını keşfet, ister uçurumlardan atlayarak akıcı bir şekilde dövüşe gir, hem maceranda hem de savaşlarında daha özgür olacaksın. [Serideki En Hızlı ve Kuvvetli Aksiyon] Oyun istediğiniz gibi oynayabilmen için sana imkân tanıyacak olsa da savaşlarının ölçeği de değişti. Karakterler, çok hızlı hareketler içeren saldırılarla, bir anlığına düşmanlarının gözünün önünden kaybolmanı sağlayan özel yeteneklerle ve tek vuruşta öldürebilen bir beceriyle çok sayıda düşmanı alt edebiliyor! Bu oyun, gökyüzünde özgürce süzülürken tadını çıkarabileceğin zorlu ama heyecan verici bir savaş deneyimi sunacak.