STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMOSU
STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMOSU Bu demoda, oyunun tam sürümünün bir bölümü olan, Raymond Lawrence'ın hikâyesinin başlangıcından Delryk Köyü'ne varışına kadar olan kısmını oynayabilirsin. Birbirinden büyük alanları 3 boyutlu olarak keşfettiğin, benzersiz ve heyecan verici bir savaş sistemini kullanarak çatışmaya girdiğin Star Ocean'ın yeni ve güncellenmiş dünyasının tadına bak. [Üç boyutta özgürce gez ve keşfet, görebildiğin her şeyi keşfedebilirsin!] Şu ana kadarki en büyük ortamda uçarak üç boyutta hareket edebilirsin. Uçarak ister tepeleri ve şehir binalarının çatılarını keşfet, ister uçurumlardan atlayarak akıcı bir şekilde dövüşe gir, hem maceranda hem de savaşlarında daha özgür olacaksın. [Serideki En Hızlı ve Kuvvetli Aksiyon] Oyun istediğin gibi oynayabilmen için sana imkân tanıyacak olsa da savaşlarının ölçeği de değişti. Karakterler, çok hızlı hareketler içeren saldırılarla, bir anlığına düşmanlarının gözünün önünden kaybolmanı sağlayan özel yeteneklerle ve tek vuruşta öldürebilen bir beceriyle çok sayıda düşmanı alt edebiliyor! *Bu demo, oyunun tam sürümünden yeniden düzenlenmiş ve belirli özelliklere kısıtlama getirilmiş bir kesit içerir. *Hikâyedeki ilerlemen veya karakter seviyelerin oyunun tam sürümüne aktarılamaz.