Stacky Dash: Anime Pack
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - 5 premium anime skin - 7 sevimli premium karo - 2500 coin ile daha fazla skin - 500 elmas ile hayvanat bahçeni genişlet - Hayvanları kurtarmak için 15 anahtar Yeni skinler ve karolarla bitmeyen bulmacaları çöz!