Squid Hero for Kinect
Squid Hero, gezegeni yeni bir buzul çağından kurtarıyor! Her yaşa hitap eden bu neşeli ve renkli serüvende dünyayı dolaş, binlerce sinsi buz yığınını parçalamak için Kinect'in gücünü kullan. Yanında ailenden birini veya bir arkadaşını da getir! Oyunun tamamı 2 kişilik işbirliği modunda oynanabilir. İstediğin zaman seviyeler arasında değişiklik yapabilirsin! Kalk ve oyna! Başlaması kolay olsa da, mücadele esnasında fiziksel becerilerini geliştirmen gerekir. Çılgın turbo hızda yarışlarda maharetlerini göster. Sıkı ritm bölümlerinde isabet becerini ortaya koy. Mayın tarlasında ilerle, bonus bölümlerde ekrandaki her şeyi parçala, bahtsız yaratıkları tam zamanında kurtar ve devasa robot patronlarla savaş!