Squad Pack - Extinction
Extinction Squad Pack ile Multiplayer'da uzaylı parçalayan kendi askerlerini yarat. Değiştirilebilir başlar ve üniformalar seni herhangi bir Cryptid kovanını veya Multiplayer rakibini yerle bir etmeye hazır hale getirecek.