Squad E, to the Beach!
Eylül 1935, EC. Sonucu yıkıcı bir zaferin ardından Squad E özel bir göreve atanır: İmparatorluk'un mühim tedarik hatlarından birini kesme. Ama Claude'nin filosu düşman üssüne saldırınca kendilerini bir kumsalda bulurlar. Bu görev, ana hikâyenin 10. Bölümü tamamlandıktan sonra oynanabilir. Claude, Riley, Raz, Kai ve Minerva'nın mayo üniformalarını açmak için bu ekstra hikâyeyi tamamla. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.