Springbot: The Last Spark
Rengârenk bir yandan görünümlü oyunda robot arkadaşlarını kurtarmak için destansı bir maceraya atıl! Springbot: The Last Spark, yan kamera açılı (side-scrolling) bir aksiyon-platform macerası. Labirenti andıran bölümlerde gizli mücevherleri ararken koşarak, zıplayarak ve yaylı robot bacaklarının üzerinde zıplayarak bu capcanlı dünyayı keşfe çık. Yüksek platformlara ulaşmak için kasaları it, dikenli tuzaklardan kaç, devriye gezen düşmanları etkisiz hâle getirmek için başlarına zıpla ve ilerlemeni kaydetmek için kontrol noktalarına dokun. 35 benzersiz bölüm boyunca ormanlardan yeraltı mağaralarına, sarp uçurumlardan çok daha fazlasına uzanan bu yolculukta, sevimli ve rengârenk HD grafiklerle paraları topla. Tamamladığın bölümleri daha iyi bir süre yapmak veya daha fazla para toplamak için tekrar oyna, co-op modunda takım kur veya "Glitch Mode" ile yeteneklerinin sınırlarını zorla!