SPOOKY KIYAFET PAKETİ
SPOOKY KIYAFET PAKETİ Cadılar Bayramı için birebir olan ve istediğin zaman cadılık havasına girmeni sağlayacak bu kıyafetlerle korkunun dozunu arttır, hayalet avcılığı ve canavar kovalama hevesini coştur! Bu pakette Just Haunt It! paltosu ve dört adet iç mekân kıyafeti bulunmaktadır: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield ve Max O’Lantern.