Splitgate - 100 Splitcoin
100 Splitcoin al (Splitgate'in oyun içi para birimi). Splitcoin, Splitgate'in silah dış görünüşlerini, karakterleri, ifadeleri ve DAHA FAZLASINI satın almak için kullanabileceğin oyun içi para birimidir! Splitcoin'lerini oyun içi Eşya Mağazası'nda kullanabilirsin.