Spike Bounce
Spike Bounce, refleks, hız ve beceri gerektiren sonsuz bir arcade oyunudur. Topu kontrol edin, arenanın iki tarafı arasında geçiş yapın, dikenlerden kaçının ve zorluk seviyesi giderek artarken mümkün olan en yüksek puanı elde etmeye çalışın. DİKEYLERDEN KAÇININ VE MÜMKÜN OLDUĞUNCA UZUN SÜRE HAYATTA KALIN! Her hareketinizde refleksleriniz test edilecek. Oyun basit başlar, ancak ilerledikçe hız ve zorluk artar. YILDIZ TOPLAYIN, EŞYALARIN KİLİDİNİ AÇIN VE REKORUNUZU KIRIN! Oyun sırasında yıldız toplayın ve bunları mağazada yeni eşyaların kilidini açmak için kullanın. Ne kadar ilerlerseniz, puanınız o kadar yüksek ve zorluk o kadar büyük olur. NE KADAR SÜRE HAYATTA KALABİLİRSİNİZ? Top kaçırma, engelden kaçınma, hızlı refleksler ve yüksek puanlar gerektiren sonsuz bir oyunda becerinizi test edin. Tekrar oynayın, rekorunuzu geliştirin ve Spike Bounce'da daha da ilerlemeye çalışın.