Spencer
Oyun zorlu düzeyleri ve düşmanları ile klasik bir Jump'n Run. Eksik eşyaları bul, düşmanları yok et, paraları ve elmasları topla. Güzel bir grafik stili, harika 2.5D seviyeleri ve kanıtlanmış oynanışıyla dolu 3D grafikler size eğlenceli saatler sunuyor. Spencer uzay gemisini Dünya'ya çarpan galaksiler arası bir gezgin. Uzaylı canavarlar, kaçak yollar, uzay gemisini tamir etmek için önemli parçaları parçaladı ve çaldı. Spencer'ın gemisinin kayıp eşyalarını almasına yardım et. Düşmanları yok edin, yeryüzündeki tüm parçaları kaplamak için madeni para ve elmas toplayın. Oynanış: Çıkış otomatını açmak ve seviyeyi tamamlamak için tüm Paraları toplamanız gerekmektedir. Tüm Paralar toplandığında, bonus pırlanta görünür. Hızlı ol, ev hayaleti seni takip ediyor ve tüm bonus elmaslarını çalacak. Hayaleti kandırmak ve büyük bir skor için daha fazla elmas ve düşman almak için özel öğeleri dikkatli kullanın.