Spells & Secrets
Spells & Secrets’ta Greifenstein Akademisi’ne yeni gelen birinci sınıf büyü sanatları öğrencisisiniz. Günümüz dünyasına benzer bir yer ve zamanda geçen bu oyunda, etkileyici bir sihirli şatoda öğrenci dostlarınızla ve profesörlerle birlikte yaşamak ve yeni şeyler öğrenmek için çok heyecanlısınızdır. İlk gününüzde başınıza gelen tuhaf bir olay okulda kargaşaya yol açar. Sürekli değişen şatoyu ve kayıp okul arkadaşlarınızı kurtarmak sizin elinizde. Sihirli yaratıklarla dövüşmek için büyülerinizi kullanın, okul bölgesini keşfedin ve şatonun etrafındaki sır perdesini kaldırarak şatonun sırlarını açığa çıkarın. Her zaman sihirli güçleri olan bir büyücülük öğrencisi olmak isteyenlerdenseniz, fantastik dünyaları keşfetmeyi ve saklı gizemleri açığa çıkarmayı seviyorsanız o zaman “Spells & Secrets” tam size göre bir oyun.