Speed Crew
Speed Crew ile yüksek oktanlı, iş birliğine dayalı bir oyun deneyimi için hazırlan! 1-4 kişiden oluşan ekibini kur; bu eğlenceli ve kaotik macerada zaferi garantilemek için zamanla yarışarak arabaları onarma görevini üstlenen seçkin pit ekibinin başına geç. Anti kahraman Dominion Torrento'nun da olduğu ilgi çekici bir hikaye ile ona unutamayacağı bir ders vermek için 70'lerden 2000'lere kadar dört farklı 10 yıllık süreç boyunca dört yarış şampiyonasında onunla birlikte çalışman gerekecek. Hem yerel iki kişilik hem de çevrimiçi çok oyunculu bir deneyim sunan Speed Crew, tüm yaştan ve her beceri seviyesinden oyuncular için mükemmeldir. Oyun; arabanın sorunlarını teşhis ederken, tamir için çeşitli aletleri kullanırken ve sürücünüzü tekrar yola koymak üzere dinamik, tehlikelerle dolu pit alanında gezinirken iş birliği yapmayı ve odaklanmayı teşvik eden bir yapıda tasarlanmıştır. Speed Crew, retro dokunuşa sahip belirli bir tarzı yansıtan 3D grafikler ve her döneme özgü havayı yakalayan özel yapım müzikler sunmaktan gurur duyar. Aksiyon dolu 48 seviye, animasyonlu ve seslendirmeli sinematikler, çok çeşitli aletler ve başa çıkmanız gereken araç sorunları ile mücadeleler asla bitmeyecek. Gelecek güncellemeler ve DLC paketleri, heyecanın hiç bitmemesi için çok daha fazla seviye ve oyun modu vaadi veriyor. En iyi pit ekibi olma yolunda birlikte çalışırken yolda öne çıkmak için karakterlerini ve araçlarını kişiselleştir.