Sparkle Bundle
İki adet, en çok satan, üçlü eşleştirme gerektiren bilye fırlatma temalı aksiyon oyununu harika bir fiyata satın alın! Sparkle 2 ve Sparkle Unleashed, muhteşem gösterişli bir oynanış, nefes kesici görsel ve işitsel özellikler ve dünyayı sarsacak güçlendirmeler içeriyor. Hızlı, küre eşleştirme becerilerinizle karanlığı defedin!