Spacewing War
Zekice ters köşeler ve gizemlerle dolu bir retro shoot'em up tecrübesi için uzaya çık! Mavros gezeninden gelen istilacılar, dünyayı ele geçirmek için yeryüzüne indi; onları durdurmak senin elinde! Spacewing War, türün el konsollarındaki klasiklerinden ilham alan ilerlemeli bir shoot'em up oyunudur. 4-tonlu piksel grafik tarzında sunulan bu aksiyon yüklü uzay macerası, eğlenceli bilim kurgu hikâye anlatımını ve basit görünen mekanikleri, silah cambazlığı ve keşfedilecek tonla gizemle harmanlıyor. Spacewing War'da basit patlatıcılardan bumerang mermilerine kadar, kafa karıştırıcı engelleri ve devasa bölüm sonu canavarlarını alt etmek için gereken çeşit çeşit, eşsiz silah türü yer alıyor. 40 farklı renk paletiyle oyun tecrübeni kendine göre şekillendir, ilerledikçe yeni serüvenlerin kilidini aç ve bu yıldızlararası masaldaki beklenmedik ters köşeleri keşfet. Eski tarz el konsolu aksiyon oyunlarına bir aşk mektubu niteliğindeki bu oyunda, yıldız tarlalarında, bulutlu gökyüzünde, dalgalı tropik kıyılarında ve çok daha fazlasında gezintiye çık.