Spacejacked
Spacejacked, süper hızlı tempoda geçen bir ARCADE KULE-SAVUNMA oyunudur. Hiperuzaya sıçramak üzereyken uzay gemisi uzaylılar tarafından istila edilmeye çalışılan yalnız bir teknisyen olan Dave rolünde geminizi kurtarma görevini üstleniyorsunuz. Aksiyon nişancı ve kule savunması karışımı bir deneyim arayan oyuncular bu oyunu sevecek! Özellikler: * Kuleler inşa edin ve vurun! * Hem zemini hem de tavanı savunun! Yaratıklara karşı hiçbir nokta güvende değil! * 2 ana hikaye sahnesi süresince acayip yaratıklarla dolu Hikaye Modu. * Sadece en zor seviyeye uygun olarak nokta atışı gerektiren Meydan Okuma Modu. * Daha çılgınca bir aksiyon ve arkadaşlarınızla yüksek skor yarışmaları için iki Sonsuz Modu.