Space Tail: Definitive Edition
Her yolculuk, bakış açısını değiştirir; yolcuyla birlikte büyür. Bizim oyunumuz bir öz keşif, dönüşüm ve etrafımızdaki dünyayı anlama hikâyesi anlatmaktadır. Bu hikâyeyi tasarlarken de, uzay keşfinin ilk dönemlerinde, Dünya dışına hayvanların adım attığı günlerde yaşanan gerçek olaylardan ilham aldık. Bu kahramanların çoğu bir daha hiç aramıza dönmedi. Biz de oyunumuzla bu ilk dönem öncülerine saygımızı ifade etmek için Bea’nın, hikâyemizde imkânsızı başararak yıldızlar arasında kendi yolunu bulmayı başaran bir köpeğin maceralarını anlattık. Bea neşeli ve cesur bir yol arkadaşı fakat özünde sadece sıradan bir köpek. Bea havlar, kuyruğunu sallar ve dünyayı duyuları aracılığıyla keşfeder. Onun içgüdüleri oynanışın kilit unsurudur: koklamak, dinlemek ve gözlemlemek, etrafındakileri keşfetmesine ve anlamlandırmasına yardım eden dedektif modunun temelini oluşturur.