Space Suit
Sonradan Nova Projesi olarak bilinecek olan projenin aciliyeti, Cobalt'ın EVA kıyafetinin tasarım aşamasını atlamasını gerektirdi. Erken Sovyet tasarımlarını kullanarak, Cobalt sınırlı sayıda koruyucu uzay kıyafeti üretmeyi başardı. Bunların çoğunun nerede olduğu bilinmiyor, ancak radyasyon koruma özellikleri nedeniyle bazıları karasal uygulamalar için saklandı. Bu, Tehlikeli Madde Koruma Kıyafeti öğesi için bir kaplamadır. Bu kaplamayı bir tamir tezgahında uygulayabileceksiniz.