Spa Paketi
Spa-Francorchamps Pisti Paketini indirerek efsanevi Spa-Francorchamps pistinde yarışacağın dört güzergâhın yanı sıra inanılmaz derecede dayanıklı iki arabayı kap: Aston Martin V12 Zagato (N24) ve BMW Z4 GT3.