South Park The Fractured but Whole'u ücretsiz denemek için hemen deneme sürümünü indir! Kendi süper kahramanını oluştur ve South Park'ın karşılaştığı en büyük komplo teorisini ortaya çıkar! South Park yaratıcıları Trey Parker ve Matt Stone'dan 2014 yılının ödüllü South Park: The Stick of Truth oyununun devamı South Park: The Fractured but Whole geliyor. Oyuncular bu kez de Yeni Çocuk rolünü üstlenerek yepyeni, kahkahalarla güldüren, inanılmaz RYO macerasında South Park'ın en sevilen karakterleri Stan, Kyle, Kenny ve Cartman'a katılacaklar. The Coon olarak da bilinen Eric Cartman tarafından suçla savaşmak üzere kurulmuş Coon and Friends grubu ile South Park'ın suçla dolu bölgelerine adım atın. The Coon, takımını tarihin en çok sevilen süper kahramanları yapmaya çalışırken, Yeni Çocuk olarak oyuncular kötü güçlerle savaşmak için Mysterion, Toolshed, Human Kite ve diğerlerine katılacak.