SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with the Veiled Horde
Yeni Çocuk! Sonsuz gecenin daha derinlerine dalmaya hazır mısın? "To Danse with the Veiled Horde" içeriğini indir ve kötücül düşmanlardan oluşan daha fazla dalgayı yen, silahlarını geliştir, Henrietta'yla birlikte karanlık güçlerini arttır. Yanına üç arkadaşını daha al ve "Main Street", "South Park Elementary", "Town Square" ve daha fazlası gibi dört haritaya dal. Silahını çek ve gölgelere, önünde diz çökmelerini emret.