SOUTH PARK: SNOW DAY! CRED Pack
Bugünlerde çocukların kimliği su niyetine içtikleri şeyler ve tarzları etrafında şekilleniyor. Arkadaşlarını etkile ve dünyaya ne kadar CRED'in olduğunu göster. CRED Cosmetics Pack ile yepyeni bir saç stili, bir CRED kapüşonlusu ve bir pelerin edin, karizmana karizma kat.