SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
Bu eklentiyi satın alarak SOULCALIBUR VI'nın ana oyununda Haohmaru'yu açabilir, ilave “Gairyu Isle” mekânında oynayabilir ve Karakter Yaratma kataloğuna eklenen, Nakoruru'nun kıyafetini de içeren yeni eşyaların tadını çıkarabilirsin. SAMURAI SHODOWN'ten misafirimiz olan Haohmaru, 9. DLC ile kavgaya dahil oluyor! Kendi oyunundaki Power Slash hareketiyle rakibini zayıflatabilir, sonra da en güçlü saldırılarını kullanarak rakibi doğduğuna pişman edebilirsin! DLC İçeriği: - Oynanabilir karakter, Haohmaru - Yeni arka plan müziği: “Tune of the Man - Dual Souls” - Yeni dövüş mekânı: “Gairyu Isle” - Karakter yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 14) - İlave silahlar (toplam 7) - İlave unvanlar (toplam 4) - İlave savaş yorumları (toplam 6)