SOULCALIBUR VI - DLC8: Character Creation Set C
SOULCALIBUR'un 20. yılını yepyeni Karakter Yaratma setiyle kutla! - DLC Tanıtımı - - Karakter yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 43) Bu öğelere şunlar dahildir: - SOULCALIBUR VI için yepyeni öğeler (toplam 7) - İlave/özel eşyalar (toplam 5) - Diğer karakter yaratma öğeleri (toplam 7) - Vuruş efektleri (toplam 14) - Çıkartmalar (toplam 10)