SOULCALIBUR VI - DLC14: Character Creation Set F
SOULCALIBUR'un 20. yılını yepyeni Karakter Yaratma setiyle kutla! DLC Tanıtımı: Karakter Yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 45) Bu öğelere şunlar dahildir: - TEKKEN 7'den gelen öğeler (toplam 13) - SOULCALIBUR: Lost Swords'tan geri gelen öğeler (toplam 12) - İlave/özel eşyalar (toplam 6) - Diğer Karakter Yaratma öğeleri (toplam 12) - Özel erkek ve kadın karakterler için yeni sesler (birer tane)