SOULCALIBUR VI - DLC12: Character Creation Set E
SOULCALIBUR'un 20. yılını yepyeni Karakter Yaratma setiyle kutla! DLC Tanıtımı: Karakter Yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 42) Bu öğelere şunlar dahildir: - TEKKEN 7'den gelen öğeler (toplam 10) - SOULCALIBUR: Lost Swords'tan geri gelen öğeler (toplam 10) - Normal karakterler için öğeler (toplam 3) - İlave/özel eşyalar (toplam 6) - Diğer Karakter Yaratma öğeleri (toplam 11) - Özel erkek ve kadın karakterler için yeni sesler (birer tane)