SOULCALIBUR VI - DLC11: Setsuka
Bu eklentiyi satın alarak SOULCALIBUR VI'nın ana oyununda Setsuka'yı açabilir ve Soul Chronicle modunda Setsuka'nın özel hikâyesini oynayabilirsin. Gezgin örümcek zambağı Setsuka, SOULCALIBUR IV'ten beri ilk kez savaşa katılıyor! Ustasından öğrendiği "Three Visions" tekniğini yıldırım hızındaki battoujyutsu becerileriyle kullanarak rakiplerinin üstesinden gel! DLC İçeriği: - Oynanabilir karakter Setsuka - "STORY: Soul Chronicle" modu için Setsuka'nın hikâyesi - Karakter Yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 10) - İlave silahlar (toplam 7) - İlave unvanlar (toplam 4) - İlave savaş yorumları (toplam 2)