SOULCALIBUR VI - DLC10: Character Creation Set D
SOULCALIBUR'un 20. yılını yepyeni Karakter Yaratma setiyle kutla! DLC Tanıtımı: Karakter yaratma modunda kullanabileceğin ilave öğeler (toplam 48) Bu öğelere şunlar dahildir: - İlave/özel eşyalar (toplam 6) - Var olan zırh parçalarının farklı tarzları (toplam 6) - Diğer karakter yaratma öğeleri (toplam 11) - Vuruş efektleri (toplam 14) - Çıkartmalar (toplam 11)