SOULCALIBUR VI Deluxe Edition
SOULCALIBUR VI'nın sezon kartını da içeren dijital deluxe sürümü! SOULCALIBUR serisinin yeni bölümü geliyor! Bu güne dek görülmüş en muhteşem grafikler eşliğinde yepyeni oyun mekaniğini deneyimle! ■Yepyeni Dövüş Mekaniği! Reversal Edge: Düşman saldırısını bloke et ve karşı saldırı yap. Savunma ve saldırının bileşimi. Soul Charge: Geçici güç takviyesini kullanarak dövüşün gidişatını kendi lehine çevir ve ilave saldırılar gerçekleştir. Lethal Hits ile kombo hasarlar ver ve en korkunç düşmanları dize getir! ■Bir sürü tek oyuncu modu! HİKAYE: 16. yüzyılda geçen hikayesiyle Soul Chronicle modunda ilk SOULCALIBUR'un etrafında şekillenen olayları tekrar deneyimle. ■Çok çeşitli oyun modları! Çevrimiçi Modda dünyanın dört yanından rakiplerle dövüş! Creation modunda kendi karakterini kendine zevkine göre yarat! ■Misafir Karakter CD Projekt Red’in Witcher serisinden Geralt da sevaşa katılıyor!