Soul Searching
Soul Searching, doğduğunuz yeri terk etmeyi anlatan bir hayatta kalma hikaye oyunu. Küçük ilkel bir sal üzerinde adaların, ejderhaların ve büyünün dünyasına açılıyorsunuz. Gitmeyi seçtiğiniz adalarda yaşayan insanların hikayelerini keşfedebilir, ejderhalarla karşılaşabilir, oltayla balık tutabilir, salınızı özelleştirebilir, yeni sallar alabilir, hayaletler bulabilir, büyüler öğrenebilirsiniz. Soul Searching, size nasıl oynayacağınızı öğretmeden açık bir dünyaya bırakıyor. Tek doğru yol yok. Altına ve daha iyi sallara karşı isteğinize bağlı olarak, birden fazla oynayış stilinden birini seçeceksiniz. Bu dünyada kaybolabilirsiniz, ama sona erişen yolu bulmanız çok sürmeyecek. Soul Searching, büyümek, doğduğun yeri terkedip kendi ayakların üzerinde durmakla alakalı bir oyun. İzolasyon, anlam ve yön arama gibi temaları işleyen oyun, depresyona ve intihar düşüncelerine kadar değiniyor. Oyuncu olarak, vahşete başvuran bir kahraman değilsiniz. Bu oyunda yapabileceğiniz en vahşice şey balık yakalayıp yemek. Onun dışında, bu oyun mütevazı bir hayatın ve barışçıl bir yolculuğun hikayesi. Ama bu mütevaılığın yanı sıra, acımasız ejderhaların ve sonsuz denizlerin dünyasında hayatta kalmaya hazır olun. 3 yılda tek kişilik bir takım tarafından yapılan Soul Searching, çok kişisel bir oyun. Değişik hikaye anlatma teknikleriyle oyunlarda nadiren de[‘n'len duyguları işliyor. Bütün kod, görseller, müzik, herşey tek bir kişi tarafından yapıldığı için, kişisel bir dışavurum özelliği taşıyor. Tek kişilik hikaye modu haricinde, oyun ayrıca 4 kişiye kadar aynı bilgisayarda rastgele üretilmiş bir dünya modu öneriyor. Yeniden oynanabilirlik sunan bu modda oyuncular hayatta kalmak için birlikte çalışmalı. Ne kadar oyuncu, o kadar hayatta tutacak insan, dolayısıyla o kadar zorluk, ama ayrıca o kadar daha fazla güç.