Soul Hackers 2 - Yararlı Eşya Seti + Ekstra Zorluk
Daha büyük bir mücadele arayışında olan hırslı oyuncular için ÇOK ZOR Zorluk ayarı ekler. Yolculuğunuza yardımcı olacak bonus Eşyalar ekler.