SOS OPS! - TRIALS
SOS OPS: Trials'a hoş geldiniz – en heyecan verici eklemeyi oyununuzda! Sonsuz maceralara hazır olun, çünkü sizi hayran bırakacak zihin üşüten zorluklar bekliyor. Hazır mısınız? O zaman engelli parkura geçelim! Her engelin mini bir gösteri olduğu bir dünyaya dalın. Burada, komik olandan tamamen saçma olana kadar en beklenmedik zorlukları bulacaksınız. Zıplayın, kaçının, kayın ve yuvarlanın – hepsini aşmak için tüm beceri ve yaratıcılığınızı göstermeniz gerekecek. Arkadaşlarınızla yarışın ve kimlerin en yetenekli ve cesur olduğunu kanıtlayın. SOS OPS: Trials kahramanlarını bekliyor!